Ποια εταιρία καθιερώνει την πληρωμή εργαζομένων ανά τρίμηνο (!)-Τι προβλέπει η σύμβαση

0
Την πληρωμή των εργαζομένων της ανά τρίμηνο, καθιερώνει μέσω της νέας επιχειρησιακής σύμβασης που υπέγραψε η διοίκηση, εταιρεία που δραστηριοποείται στον τομέα της φύλαξης, στο πελατολόγιο της οποίας εκτός από μεγάλους Ομίλου, συγκαταλέγονται και εταιρείες του Δημοσίου.
της Ελένης Μπότα 
Πρόκειται για την εταιρεία Oceanic Security, η οποία στη νέα επιχειρησιακή σύμβαση που υπέγραψε στις 29 Ιανουαρίου 2018 με διετή ισχύ, αναφέρει ότι «η καταβολή των αποδοχών του προσωπικού, δύναται να λαμβάνει χώρα ενός 60 ημερών από τη λήξη του μήνα, εντός του οποίου παρασχέθηκε η εργασία».
Και ο παραλογισμός της καθιέρωσης πληρωμής του μισθού ανά τρίμηνο, δεν σταματά εδώ καθώς όπως αναφέρεται στην εν λόγω επιχειρησιακή σύμβαση «οποιαδήποτε καταβολή ανώτερη του ως άνω νόμιμου μισθού καλύπτει συμψηφιστικά (καταλογισμός οποιανδήποτε τυχόν άλλη απαίτηση απορρέουσα από υπερεργασία κατά τη νύχτα, Κυριακές και αργίες και παντός είδους επιδόματα».



Όσον αφορά το χρόνο εργασίας, όπως αναφέρεται, διατηρείται το καθεστώς της εξαήμερης απασχόληςη των 40 ωρών εβδομαδιαίως για το σύνολο του προσωπικού στην εταιρεία. Παρέχεται όμως το δικαίωμα στην εταιρεία να καταρτίζει ατομικές συμφωνίες με κάθε εργαζόμενο χωριστά απασχόλησης του, επί πέντε ημέρες την εβδομάδα ανεξαρτήτου ημερήσιου χρόνου απασχόλησης (μερική ή πλήρης απασχόληση).
Επίσης η εταιρεία ανάλογα με τα έργα που αναλαμβάνει κατά διαστήματα μπορεί να μεταβάλλει τον τόπο παροχής εργασίας σε όλη την ελληνική επικράτεα, προκειμένου να εξυπηρετήσει καλύτερα τις λειτουργικές της ανάγκες. 
Επίσης προβλέπεται ότι το διάλειμμα δεν αποτελεί χρόνο εργασίας αλλά παρατείνεται το ωράριο πραγματικής εργασίας του προσωπικού το οποίο φυσικά δεν διακιούται αποδοχές για τον χρόνο του διαλείμματος. 
Για την νέα αυτή Επιχειρησιακή Σύμβαση η εταιρεία επικαλείται το γεγονός ότι διατηρεί απαιτήσεις έναντι τρίτων, ιδίως δε έναντι του ελληνικού δημοσίου ύψους αρκετών εκατομμυρίων ευρώ, «πράγμα που της δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα ρευστότητας και μη δυνατότητας ανταπόκρισης της στην κάλυψη του κόστους μισθοδοσίας και ασφάλισης του προσωπικού της».
Μεταξύ των πελατών της εταιρεία συγκαταλέγονται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τα ΕΛΤΑ ο ΔΕΔΔΗΕ, ο Ακτωρ η Cosmote κλπ
Για το 2016 η εταιρεία είχε  τζίρο 3,76 εκατ. ευρώ.

πηγή: www.bankingnews.gr




ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ