Το διπλάσιο της αξίας του παγίου, επιστρέφει η ΔΕΗ , σε κάθε εκκαθαριστικό λογαριασμό του 2016, για όσους οικιακούς καταναλωτές υπήρξαν συνεπείς στις πληρωμές τους το 2015. Η Επιχείρηση, προχώρησε σε αυτήν την απόφαση, ώστε να ανακόψει το κύμα αύξησης των ληξιπρόθεσμων λογαριασμών, αλλά και για να εμποδίσει το κύμα φυγής των πιο καλών πελατών της σε ανταγωνιστικές εταιρείες.
Από το πρόγραμμα επιβράβευσης εξαιρούνται όσοι ήδη απολαμβάνουν τιμολογιακά προνόμια ,όπως πελάτες ενταγμένοι στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο, Τιμολόγιο Υπηρεσιών Αλληλεγγύης, Πολυτεκνικό Τιμολόγιο κ.α.
Έτσι για τους καλοπληρωτές, στην πίσω όψη κάθε εκκαθαριστικού λογαριασμού για το 2016 θα υπάρχει η πίστωση «Επιστροφή Παγίου». Επιπλέον, στην μπροστινή όψη θα υπάρχει ειδικό μήνυμα/σήμανση «Σας επιβραβεύουμε με επιστροφή διπλάσιου παγίου!»
Παράλληλα η ΔΕΗ επιβραβεύει και τους συνεπείς στις πληρωμές τους επαγγελματίες με έκπτωση έως και 10% . Η έκπτωση θα ισχύει και για όσους έχουν κάνει διακανονισμό των οφειλών τους και τον τηρούν
ΔΕΗ: Διευκρίνιση για το πάγιο
Με ανακοίνωση που εξέδωσε η ΔΕΗ, σχετικά με την επιστροφή του παγίου σε όσους πλήρωναν εμπρόθεσμα τις οφειλές στην εταιρεία κατά το 2016, διευκρινίζονται τα εξής:
«Μετά την εφαρμογή του προγράμματος επιβράβευσης, παρατηρήθηκε ότι ορισμένοι μεμονωμένοι συνεργάτες (π.χ. καταστήματα ΟΠΑΠ, φαρμακεία) έχουν αποδώσει με καθυστέρηση τα ποσά που εισέπραξαν από τους πελάτες της ΔΕΗ με αποτέλεσμα συνεπείς πελάτες να μην έχουν λάβει την επιστροφή του διπλάσιου του παγίου.
Προκειμένου να τους χορηγηθεί η επιστροφή του παγίου παρακαλούνται οι οικιακοί πελάτες με τα αποδεικτικά εξόφλησης των εκκαθαριστικών λογαριασμών έτους 2015 να απευθυνθούν:
* Σε οποιοδήποτε κατάστημα ΔΕΗ
* Στο Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, 11770
* Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ, συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ