Airbnb: Γιατί αλλάζει την πολιτική ακύρωσης μετά τις 31 Μαρτίου

0

 Το προηγούμενο διάστημα της πανδημίας και συγκεκριμένα από τον Μάρτιο του 2020, η Airbnb είχε διαμορφώσει αναλόγως την πολιτική ακυρώσεων σε περιπτώσεις λοίμωξης από Covid-19 είτε του οικοδεσπότη, είτε των επισκεπτών. ‘

Στο πλαίσιο αυτό, όσοι επισκέπτες ακύρωναν λόγω κορονοϊού αποζημιώνονταν είτε με επιστροφή των χρημάτων τους, είτε με διάφορες επιλογές πίστωσης, ενώ οι οικοδεσπότες που νοσούσαν, μπορούσαν να ακυρώσουν χωρίς χρέωση ή αρνητική επίδραση στο status τους.




Με τα νέα δεδομένα, ωστόσο, και με τα στοιχεία που θέλουν τα 2/3 του πληθυσμού εμβολιασμένα με τουλάχιστον μία δόση, η Airbnb δήλωσε πως ενημερώνει πλέον την πολιτική ακυρώσεων, ώστε να μην καλύπτονται οι περιπτώσεις ακύρωσης λόγω Covid-19. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν πλέον αποζημιώσεις από κρατήσεις που γίνονται από τις 31 Μαΐου κι έπειτα.

Εκπρόσωπος, μάλιστα, της Airbnb ανέφερε ότι άλλες επιχειρήσεις στη βιομηχανία ταξιδιού έχουν παύσει αυτή την πολιτική εδώ και καιρό ή δεν παρείχαν τέτοια κάλυψη εξ αρχής. Πλέον, η εταιρία αναφέρει πως η πολιτική ακύρωσης εξαρτάται πλέον από τον εκάστοτε οικοδεσπότη και μπορεί να είναι ευέλικτη ανά περίσταση, επιτρέποντας στους επισκέπτες να ακυρώσουν τουλάχιστον 5 ημέρες νωρίτερα προκειμένου να λάβουν πλήρη επιστροφή των χρημάτων τους.

Προχωρώντας μπροστά, η Airbnb κινείται προς την κατεύθυνση ταξιδιωτικής ασφάλειας που θα είναι διαθέσιμη σε ορισμένες χώρες, ενώ πέραν των ακυρώσεων, εισάγει νέους κανόνες στην καθαριότητα, λόγω πανδημίας.



Leave A Reply

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.