Ακρόπολη: Τι αλλάζει στην έκδοση εισιτηρίων για τα γκρουπ

0

Από τις 1 Σεπτεμβρίου άλλαξε η διαδικασία έκδοσης εισιτηρίων για Οργανωμένες Ομάδες Τουριστών στην Ακρόπολη Αθηνών, σύμφωνα με νέο έγγραφο του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων (ΤΑΠ).

Ειδικότερα, το σχετικό έγγραφο αναφέρει ότι: «Οι οργανωμένες ομάδες τουριστών που διαθέτουν από 2 άτομα και άνω, που συνοδεύονται από ξεναγό θα πρέπει να προμηθεύονται τα εισιτήριά τους αποκλειστικά από το νέο «Εκδοτήριο Εισιτηρίων Ομάδων Επισκεπτών Ακρόπολης Αθηνών», το οποίο βρίσκεται στην οδό Ροβέρτου Γκάλι 37 και Γαριβάλδι.

Τα εισιτήρια που θα εκδίδονται από το εκδοτήριο θα φέρουν barcode, το οποίο θα «σαρώνεται» κατά τη διάρκεια της εισόδου στην Ακρόπολη.

Η νέα διαδικασία προβλέπει:

– Παραγγελία εισιτηρίων τουλάχιστον 24 ώρες πριν την επίσκεψη του group και τουλάχιστον 3 εργάσιμες ημέρες όταν πρόκειται για group άνω των 51 ατόμων, με συγκεκριμένη «ενεργή» φόρμα παραγγελίας που μπορείτε να βρείτε στο site του ΤΑΠ

– Πληρωμή είτε μέσω web banking είτε μέσω πιστωτικής/ χρεωστικής κάρτας κατά την παραλαβή των εισιτηρίωνΣημειώνεται ότι τα εισιτήρια θα έχουν ισχύ 2 μήνες και σε περίπτωση μη χρήσης τους θα υπάρχει η δυνατότητα επανέκδοσης (με παράταση ισχύος), γεγονός που ουσιαστικά επιτρέπει την προαγορά εισιτηρίων.

Η Ομοσπονδία FedHATTA έχει αποστείλει επιστολή επισημαίνοντας τα προβλήματα που δημιουργεί η νέα διαδικασία και ζητώντας διευκρινήσεις για τα επιμέρους θέματα που προκύπτουν, όπως η υποχρέωση παραγγελίας 24 ώρες και 3 ημέρες πριν την επίσκεψη, τα στοιχεία παραγγελίας που ζητούνται, η προμήθεια των μειωμένων/ δωρεάν εισιτηρίων (ιδιαίτερα για groups άνω των 51 ατόμων), τη μη δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων με μετρητά, το ωράριο λειτουργίας του εκδοτηρίου κ.α.

Leave A Reply

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.