Ένα «παιδί της κρίσης», το γνωστό μας Taxibeat, ίσως η πιο πετυχημένη start up ελληνική επιχείρηση που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2011 από τον Νίκο Δρανδάκη, εξαγοράστηκε από τη mytaxi του γερμανικού ομίλου Daimler.
Το τίμημα εξαγοράς της ελληνικής εφαρμογής για κλήση ταξί δεν ανακοινώθηκε, καθώς βάσει της συμφωνίας των δύο πλευρών δεν θα δημοσιευτούν τα σχετικά στοιχεία.
Οι πληροφορίες πάντως αναφέρουν ότι η mytaxi διέθεσε 40 εκατ. ευρώ για την εξαγορά του 100% της Taxibeat ΕΠΕ.
Ωστόσο, η επιχειρηματική δραστηριότητα του Τaxibeat στη Λατινική Αμερική θα συνεχιστεί ανεξάρτητα από την ευρωπαϊκή μονάδα, με την ομάδα να παραμένει στην Αθήνα.
Με ανάρτηση στο facebook, o Νίκος Δρανδάκης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Taxibeat, περιγράφει τον μελλοντικό σχεδιασμό:
»Εχοντας στη διάθεσή μας περισσότερους πόρους (οικονομικούς και άλλους), η Αθήνα θα μετατραπεί σε ένα engineering hub στο οποίο θα αναπτύσσουμε την τεχνολογία πίσω από το Beat, ενώ στη Νότια Αμερική θα επεκτείνουμε τη λειτουργία μας εκμεταλλευόμενοι την τεχνογνωσία που αποκτήσαμε όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τις αποτυχίες και τις επιτυχίες μας.
»Η ομάδα των 56 εργαζομένων της Αθήνας σήμερα θα διπλασιαστεί μέσα στους επόμενους 10-12 μήνες, με έμφαση στο επιστημονικό προσωπικό – μηχανικούς, προγραμματιστές και designers.
»Θα δουλέψουμε πάνω σε νέες υπηρεσίες όπως car pooling, automated pricing mechanism και payment services. Θα αναπτύξουμε περαιτέρω τεχνολογίες όπως machine learning, big data infrastructure και data science, μαζί με design αιχμής, συνδυασμένο με ruthless execution που έχει αναδειχθεί σε core value της εταιρείας μας.
»Στόχος μου είναι να αξιοποιήσουμε το ταλέντο που υπάρχει ανεκμετάλλευτο στη χώρα μας, αλλά και να φέρουμε πίσω πολλά από τα σπουδαία μυαλά που χάσαμε τα προηγούμενα χρόνια λόγω της κρίσης.
»Μαζί με άλλες εταιρείες του χώρου μας που επίσης κάνουν πολύ σπουδαία πράγματα, θέλουμε να βοηθήσουμε την Αθήνα να ανθήσει παραγωγικά και δημιουργικά. Ας δούμε πού θα μας βγάλει η νέα φάση της υπέροχης περιπέτειας του (taxi)beat».
540.000 πελάτες
Σήμερα, η εφαρμογή Taxibeat διαθέτει μια βάση 8.000 εγγεγραμμένων οδηγών ταξί, ενώ χρησιμοποιείται από περίπου 540.000 πελάτες και είναι διαθέσιμη σε δύο πόλεις (Αθήνα και Θεσσαλονίκη).
Το Taxibeat στην Ελλάδα θα ενοποιηθεί με την πλατφόρμα της mytaxi εντός των επόμενων μηνών και θα μετονομαστεί σε mytaxi.
Η mytaxi σχεδιάζει, μέσω της εξαγοράς της Taxibeat, να επιταχύνει τη διεθνή επέκταση της εφαρμογής της για την κλήση και κράτηση ταξί στην Ευρώπη με περισσότερους από 100.000 εγγεγραμμένους οδηγούς και διαθεσιμότητα σε πάνω από 50 πόλεις, σε 9 ευρωπαϊκές χώρες.
Πηγή: http://www.efsyn.gr/