Συμφωνητικά : Άνοιξε η εφαρμογή (Οδηγίες)

0

adeies

Άνοιξε η εφαρμογή για την ηλεκτρονική υποβολή των Συμφωνητικών μεταξύ επιτηδευματιών που ήδη είχε προαναγγείλει η ΓΓΔΕ και για την οποία σας είχαμε ενημερώσει σχετικά με το άρθρο μας στις 22 Φεβρουαρίου 2015 . Η κατάθεση των 3μηνιαίων Συμφωνητικών-Συμβάσεων ακολουθούσε εδώ και χρόνια τη παλιά καλή “συνταγή” της επίσκεψης στη Δ.Ο.Υ ‚με όλες τις γνωστές επιπτώσεις των απίστευτων ουρών ειδικά της ημέρες της λήξης της προθεσμίας. Παρακάτω θα βρείτε και τις Συχνές ερωτήσεις – απαντήσεις του taxinet για το θέμα.

Συχνές ερωτήσεις – απαντήσεις για Υποβολή Κατάστασης Συμφωνητικών της παρ. 16, άρθρου 8 του Ν. 1882/1990

1. Ποιός υποχρεούται σε υποβολή της κατάστασης συμφωνητικών της παρ. 16, άρθρου 8 του Ν. 1882/1990 και ποια συμφωνητικά περιλαμβάνονται στην κατάσταση;

Υπόχρεος για την υποβολή της κατάστασης συμφωνητικών της παρ. 16, άρθρου 8 του Ν. 1882/1990 είναι κάθε επιτηδευματίας φυσικό ή νομικό πρόσωπο που καταρτίζει συμφωνητικά με συμβαλλόμενο επιτηδευματία ή τρίτο και για οποιαδήποτε συναλλαγή για την οποία δεν προβλέπεται διαφορετική διαδικασία υποβολής. Σημειώνεται ότι συμφωνητικά και διαδικασίες που προβλέπονται από άλλες διατάξεις (π.χ. Ν.820/1978, Ν.2065/1992, Ν.2238/1994 κ.λπ.) ή από υπουργικές αποφάσεις οι οποίες υπογράφονται ή συνυπογράφονται από τον Υπουργό Οικονομικών, εξακολουθούν να ισχύουν ως προς τον τρόπο και τον τύπο υποβολής ενώ κατά τα λοιπά εξακολουθεί να ισχύει ως έχει και η αριθ. 1065606/7222/ΔΕ-Β’(ΦΕΚ 951Β’/31.7.2000) ΑΥΟ περί καθορισμού διαφορετικού τρόπου υποβολής των συμφωνητικών της παραγράφου 16 του άρθρου 8 του Ν. 1882/1990.

2. Πότε υποβάλλονται οι καταστάσεις συμφωνητικών παρ. 16, άρθρου 8 του Ν. 1882/1990;

Σύμφωνα με τη ΔΕΛ Β 1009011 2015 οι καταστάσεις συμφωνητικών παρ. 16, άρθρου 8 του Ν. 1882/1990 υποβάλλονται μέχρι την 20η ημέρα των μηνών Ιανουαρίου, Απριλίου, Ιουλίου, Οκτωβρίου εκάστου έτους και συμπεριλαμβάνουν τα συμφωνητικά που καταρτίστηκαν το αμέσως προηγούμενο ημερολογιακό τρίμηνο.
3. Πώς συμπληρώνεται η online φόρμα της κατάστασης συμφωνητικών της παρ. 16, άρθρου 8 του Ν. 1882/1990 και ποια στοιχεία περιλαμβάνει;

βλέπε Οδηγίες Συμπλήρωσης

4. Έχω καταρτίσει συμφωνητικό με αντικείμενο που δεν περιγράφεται στη σχετική λίστα αντικειμένων συμφωνητικού στη φόρμα υποβολής της κατάστασης. Τι πρέπει να κάνω;

Εφόσον το αντικείμενο του συμφωνητικού δεν εμπίπτει στα προβλεπόμενα από την παρ. 16, άρθρου 8 του Ν. 1882/1990 θα πρέπει να το υποβάλλετε με τον τρόπο και στις προθεσμίες που έχουν οριστεί από τις διατάξεις που το προβλέπουν. Σημειώνεται ότι δεν είναι δυνατή προς το παρόν η ηλεκτρονική υποβολή των συμφωνητικών που προβλέπονται από άλλες διατάξεις νόμων.

5. Είμαι φυσικό πρόσωπο και έχω υπογράψει συμφωνητικό της παρ. 16, άρθρου 8 του Ν. 1882/1990. Ωστόσο δεν μπορώ να εισέλθω στην εφαρμογή για να υποβάλλω κατάσταση συμφωνητικών.

Τα φυσικά πρόσωπα που δεν είναι επιτηδευματίες δεν έχουν υποχρέωση υποβολής κατάστασης συμφωνητικών.

6. Υπέβαλα οριστικά κατάσταση συμφωνητικών της παρ. 16, άρθρου 8 του Ν. 1882/1990 και στη συνέχεια διαπίστωσα ότι έχω κάνει λάθος σε μία ή περισσότερες εγγραφές. Μπορώ να υποβάλλω τροποποιητική κατάσταση;

Η εφαρμογή δεν προβλέπει την υποβολή τροποποιητικών καταστάσεων σε περίπτωση λάθους. Σε περίπτωση καταχώρησης λάθος εγγραφών ο επιτηδευματίας μπορεί να υποβάλλει εκ νέου καινούργια κατάσταση καταχωρώντας μόνο τις εγγραφές της αρχικής κατάστασης που επιθυμεί να ακυρώσει ή να τροποποιήσει και να περιγράψει στο πεδίο «Λοιπές Παρατηρήσεις» το λόγο της εκ νέου υποβολής.

7. Η ερώτησή μου δεν υπάρχει στις Συχνές-Ερωτήσεις.Τι να κάνω;
Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσα από την επιλογή ο λογαριασμός μου/My TAXISnet.
Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματοςhttps://www1.gsis.gr/inquiry/newInquiry.htm
Εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας:

Για θέματα τεχνικής υποστήριξης των εφαρμογών του νέου TAXISnet παρακαλούμε να απευθύνεστε αποκλειστικά και μόνο στο τηλεφωνικό κέντρο15515 (με αστική χρέωση). Παρακαλούμε ακόμα να λάβετε υπόψη σας ότι η ΓΓΠΣ δεν είναι αρμόδια να σας απαντήσει σε φορολογικά θέματα. Σε τέτοιες περιπτώσεις σας συνιστούμε να απευθυνθείτε στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών στο τηλέφωνο 210 3375000 ή στις ΔΟΥ.
Ταχ. Δ/νση ΓΓΠΣ : Χανδρή 1 & Θεσσαλονίκης, Τ.Κ. 18346, Αθήνα .

Leave A Reply

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.