«Η Alpha Bank, που είναι ανώνυμη τραπεζική εταιρία και εδρεύει στην Αθήνα, οδός Σταδίου 40, 102 52, πρόκειται να αναθέσει τη διαχείριση απαιτήσεών της από δάνεια ή/και πιστώσεις καταναλωτικής, στεγαστικής ή επαγγελματικής πίστεως, στην ανώνυμη εταιρία με την επωνυμία “CEPAL HELLAS FINANCIAL SERVICES A.E. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ”, που εδρεύει στην Αθήνα, Λεωφ. Μεσογείων 2-4, 115 27, έχει νόμιμα αδειοδοτηθεί από την Τράπεζα της Ελλάδος ως εταιρία διαχειρίσεως απαιτήσεων του Ν.4354/2015, όπως ισχύει (ΦΕΚ, Β’, 970/22.03.2017), εποπτεύεται και ελέγχεται από αυτή.
Κατ’ ακολουθίαν, η Τράπεζα ενημερώνει τα φυσικά πρόσωπα, οφειλέτες, συνοφειλέτες, και εγγυητές, των οποίων έστω και ένα δάνειο ή πίστωση βρίσκεται σε καθυστέρηση, όπως και τους αντικλήτους αυτών και κάθε άλλο πρόσωπο που συνδέεται με τις ως άνω απαιτήσεις, κατά του οποίου είναι δυνατόν να προβληθεί δικαίωμα της Τραπέζης για την είσπραξη αυτών, ότι τα προσωπικά τους δεδομένα που αφορούν στις ως άνω απαιτήσεις, θα διαβιβασθούν για το σκοπό της διαχειρίσεως, κατ’ άρθρο 2, παρ. 2β του Ν.4354/2015, στην ως άνω εταιρία.
Στο πλαίσιο αυτό και για τους σκοπούς της διαχειρίσεως η ως άνω εταιρία δύναται να διαβιβάζει, κατά περίπτωση, περαιτέρω τα ως άνω προσωπικά δεδομένα σε εταιρίες ενημερώσεως οφειλετών του Ν.3758/2009, σε δικηγόρους ή δικηγορικές εταιρίες, δικαστικούς επιμελητές και συμβολαιογράφους.
Οι Πελάτες της Τραπέζης μπορούν να ασκούν τα δικαιώματα προσβάσεως και αντιρρήσεως είτε εγγράφως στον Προϊστάμενο του Τμήματος Διαχειρίσεως Συστάσεων Πελατών της Τραπέζης (Λεωφ. Αθηνών 105 – 1 ος ορ.), είτε τηλεφωνικώς στο τηλ. 210 326 0000, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση complaints@alpha.gr