Φορητότητα κινητής: Χάνουν το προνόμιο των αντιπροσφορών οι καταναλωτές

0
Μεγάλες ανατροπές στα συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας, ειδικά μετά την αίτηση για αλλαγή εταιρείας. Η ΕΕΤΤ θέτει σε ισχύ νέες ρυθμίσεις προκειμένου να μην υπάρχουν κενά, όπως στην προηγούμενη διαδικασία, όπως η αποστολή προσφορών στον συνδρομητή ακόμη και μετά την υλοποίηση της φορητότητας στη νέα εταιρεία.

Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις, ο συνδρομητής σε περίπτωση που έχει συνάψει σύμβαση είτε από απόσταση (τηλεφωνικά, μέσω Διαδικτύου ή fax), είτε εκτός καταστήματος (π.χ. μέσω αντιπροσώπου της εταιρίας στον χώρο του συνδρομητή), έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αζημίως και χωρίς εξηγήσεις.

Συνεπώς, έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την αίτηση φορητότητας αριθμού που έχει υποβάλει. Οι παραπάνω δυνατότητες ισχύουν για διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης.




Οι βασικές αλλαγές

•H αίτηση φορητότητας προωθείται στον υφιστάμενο πάροχο μετά την πάροδο των 14 ημερών, οπότε και ξεκινά η διαδικασία υλοποίησής της.

Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία στην οποία βρίσκεται ο καταναλωτής δεν γνωρίζει την πρόθεσή του να μετακινηθεί σε άλλο πάροχο. Έτσι, σταματά η συνήθης μέχρι τώρα διαδικασία της αντιπροσφοράς. ώστε να μην φύγει ο συνδρομητής. Αυτό βεβαίως δεν συμφέρει τον πολίτη. 

Από την άλλη, με αυτόν τον τρόπο παύει το φαινόμενο. της λήψης δύο λογαριασμών, μέχρι να γίνει η μεταφορά.

•Σε περίπτωση που ο συνδρομητής επιθυμεσταματούν ί το αίτημα να υλοποιηθεί νωρίτερα από τις 14 ημέρες, πρέπει να υποβάλει σχετική δήλωση στη νέα εταιρία. Σημειώνεται, ότι η εταιρία έχει δικαίωμα είτε να μην κάνει αποδεκτό το αίτημα, είτε να ζητήσει από τον συνδρομητή γραπτή δήλωση ότι αποδέχεται να απωλέσει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Στην περίπτωση αυτή, ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα, μέχρι την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σε νέα εταιρία και εφόσον δεν έχει παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερών, να υποβάλει αίτηση ακύρωσης της φορητότητας.

•Ο συνδρομητής για να ακυρώσει τη φορητότητα, πρέπει να αποστείλει σχετική αίτηση αποκλειστικά στην εταιρία στην οποία είχε υποβάλει το αίτημα φορητότητας και με έναν από τους τρόπους επικοινωνίας που διαθέτει η εταιρία για τον σκοπό αυτό.

Επισημαίνεται ότι εάν η σύμβαση έχει συναφθεί σε κατάστημα της εταιρίας, ο συνδρομητής δεν έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει και συνεπώς, δεν μπορεί να ακυρώσει αίτηση φορητότητας αριθμού.

Συμβουλές

Με βάση τις παραπάνω ρυθμίσεις, η ΕΕΤΤ απευθύνει στους συνδρομητές τις ακόλουθες συστάσεις.

Πριν υποβάλετε αίτηση φορητότητας και συνάψετε νέα σύμβαση με εταιρία ηλεκτρονικών επικοινωνιών, έχετε υπόψη τα ακόλουθα:

•Σε περίπτωση διακοπής σύμβασης ορισμένου χρόνου πριν τη λήξη της, ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με τέλος λόγω πρόωρης λήξης. Ανατρέξτε στη σύμβασή σας για τους σχετικούς όρους.

•Κάντε έρευνα αγοράς για τις υπηρεσίες/προγράμματα που σας ενδιαφέρουν, ζητώντας σχετικές προσφορές από την υφιστάμενη και άλλες εταιρίες.



•Αξιολογήστε προσεκτικά τις προσφορές με βάση τις ανάγκες σας, πριν επιλέξετε εταιρία και συνάψετε νέα σύμβαση.

•Υποβάλετε την αίτηση φορητότητας αριθμού, παράλληλα με τη σύναψη σύμβασης, σε περίπτωση που επιλέξετε νέα εταιρία.

 

Leave A Reply

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.