Τι λήγει την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

0

Πολλαπλές οι υποχρεώσεις για φυσικά και νομικά πρόσωπα “φέρνει” το τέλος του πρώτου φθινοπωρινού μήνα, που συγκεντρώνονται όλες την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019.




Την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019.

√ Καταβολή της 2ης δόσης Φόρου Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων
Τελευταία δόση: 29/11/2019

√ Καταβολή της 2ης δόσης Φόρου Εισοδήματος Νομικών Προσώπων
Επόμενες δόσεις:  31/10 – 29/11 – 31/12

√ Καταβολή της 1ης δόσης ΕΝΦΙΑ Φυσικών & Νομικών Προσώπων
Επόμενες δόσεις:  31/10 – 29/11 – 31/12 – 31/01/2020

Ενδεικτικές υποχρεώσεις πληρωμής  :

♦ Πληρωμή Ασφαλιστικών εισφορών ΕΦΚΑ (Μισθωτών πρ.ΙΚΑ κλπ) μηνός Αυγούστου 2019 – Επιδόματος Αδείας Αυγούστου 2019 – Κατασκηνώσεων 2019  : Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019
♦ Πληρωμή χρεωστικού υπολοίπου δηλώσεων ΦΠΑ , από επιχειρήσεις με διπλογραφικά(Γ’ κατ.)  βιβλία και υποβολή μηδενικών ή πιστωτικών δηλώσεων ΦΠΑ για τις επιχειρήσεις με διπλογραφικά(Γ’ κατ.) βιβλία μηνός Αυγούστου 2019 : Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019
♦ Πληρωμή παρακρατούμενων φόρων (ΦΜΥ-20%-3% κλπ) που αφορούν στον Ιούλιο 2019 :
Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019


  • ΕΦΚΑΚαταβολή εισφορών Αυτοαπασχολούμενων (Μη Μισθωτών)
    μηνός Αυγούστου 2019: Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

Ακόμα

Υποβολή ΑΠΔ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2019 για  Εργοδότες Κοινών Επιχειρήσεων &  για Εργοδότες ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ Έργων,  ηλεκτρονικά ή σε Υποκατάστημα ΙΚΑ: Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019


 

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αίτησης για τη ρύθμιση των 120 δόσεων σε Δ.Ο.Υ & Ασφαλιστικά Ταμεία: Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019


INTRASTATΥποβολή για τον μήνα Αυγούστου 2019:
Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019


Φόρος διαμονής

Απόδοση φόρου διαμονής  μηνός μηνός Αυγούστου 2019: Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019


Μηνός Ιουλίου 2019: Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019


 

ΓΕΜΗ

 

Την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

⊗  Δημοσίευση Πρακτικών Γενικών Συνελεύσεων & Οικονομικών καταστάσεων
⊗  Καταχώρηση του αποδεικτικού υποβολής δήλωσης φορολογίας εισοδήματος


2% ΕΔΟΕΑΠ

Υποβολή & καταβολή της Ειδικής Εισφοράς Διαδικτύου:
Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019


    • Καταληκτική ημερομηνία, από την 1η Ιανουαρίου 2019 και εφεξής, για την υποβολή δήλωσης στοιχείων ακινήτων (Ε9) σχετικά με τη σύσταση, απόκτηση και . κάθε άλλη μεταβολή στα δικαιώματα  (πλήρης κυριότητα, ψιλή κυριότητα, επικαρπία, κ.λπ.),ορίζεται η 31 Μαΐου του επόμενου έτους. Πχ. οποιαδήποτε μεταβολή εντός του έτους 2019, θα πρέπει να δηλωθεί μέχρι 31-05-2020.
    • Η «Δήλωση πληροφοριακών στοιχείων μισθώσεων Ακίνητης Περιουσίας»(Μισθωτήριο κατοικίας, επαγ.στέγης κλπ) υποβάλλεται μέχρι το τέλος του επομένου μήνα από την έναρξη της μίσθωσης ή την τροποποίηση της.
      Παραδείγματα κατανόησης:
    • Ημερομηνία έναρξης μίσθωσης 1 Μαρτίου: το ιδιωτικό συμφωνητικό πρέπει να υποβληθεί έως την 30η Απριλίου.
      Ημερομηνία έναρξης μίσθωσης 31 Μαρτίου: το ιδιωτικό συμφωνητικό πρέπει να υποβληθεί έως την 30η Απριλίου.







 

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.