Τέλος εποχής, για το πιο «σκληρό» 4Χ4 , το Land Rover Defender , ένα «εξειδικευμένο» αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε αμέσως μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο για να γίνει ακούραστο «εργαλείο» για τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης των αγροτών. Με το πέρασμα των χρόνων, το Defender, πέρασε από τις…λάσπες στα σαλόνια ως «αυτοκίνητο σύμβολο» κερδίζοντας την εμπιστοσύνη περισσοτέρων από 2 εκ. οδηγών από το 1948 μέχρι και σήμερα.
Η ιστορία του θεωρητικά ολοκληρώθηκε με τη δημοπράτηση του υπ΄αριθμόν 2.000.000 οχήματος. Όμως υπάρχει περίπτωση να αποδειχθεί για άλλη μια φορά εφτάψυχο. Κι αυτό γιατί ο ινδικός όμιλος της Tata, στην οποία ανήκει εδώ και κάποια χρόνια η Land Rover και η Jaguar, μελετά τη μεταφορά της γραμμής παραγωγής του σε κάποια αναπτυσσόμενη χώρα, κατά πάσα πιθανότητα στην Ινδία, ώστε να εξακολουθήσει να παράγεται και να διατίθεται σε χώρες με λιγότερο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων σε σχέση με τις ισχύουσες στην Ευρώπη.
Το αειθαλές Defender , συναρμολογούνταν μέχρι και σήμερα εξ ολοκλήρου στο… χέρι στις εγκαταστάσεις της Land Rover στο Solihull της κεντρικής Αγγλίας απαιτώντας περίπου 56 εργατοώρες για να ολοκληρωθεί. Τελευταία όμως η εταιρεία είχε αντιμετωπίσει προβλήματα στο να περάσει τεστ ασφαλείας
Όσο για το διάδοχό του στη Land Rover εξετάζουν διάφορες προτάσεις, έχουν εμφανιστεί κάποια πρωτότυπα αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο, Ούτε για το πότε ούτε για το πως. Άλλωστε κανείς δεν είπε ότι είναι εύκολο να αντικαταστήσεις ένα θρύλο, πόσο μάλλον όταν έχει διαρκέσει 70 ολόκληρα χρόνια