Εισπρακτική επιμένει να πιέζει ηλικιωμένο που νοσηλεύεται με κορωνοϊό

0

Γεγονός απερίγραπτης αναλγησίας και απανθρωπιάς λαμβάνει χώρα από το απόγευμα της Τετάρτης 31 Μαρτίου στη Θεσσαλονίκη με πρωταγωνίστρια δικηγορική εταιρεία που κάνει χρέη εισπρακτικής και η οποία καλεί επανειλημμένα 70χρονο, προκειμένου να εξοφλήσει χρέος του, παρά το γεγονός ότι ο οφειλέτης νοσηλεύεται με covid-19 σε νοσοκομείο της πόλης. 



Αν και ο οφειλέτης τους ενημέρωσε για την κατάσταση της υγείας του,  οι υπάλληλοι δεν πτοήθηκαν. Δείχνοντας παντελή αδιαφορία για την κατάσταση της υγείας του οφειλέτη, εξακολούθησαν να τον καλούν, υπενθυμίζοντάς του το χρέος του και κάνοντάς του διάφορες προτάσεις για την εξόφλησή του.

Ο 70χρονοςς αναγκάστηκε να ενεργοποιήσει τη δόνηση του κινητού του, προκειμένου να αποφύγει την ενόχληση, ωστόσο κάθε λίγο έβλεπε στην οθόνη του τηλεφώνου του το νούμερο της  εταιρείας, η οποία συνέχιζε να τον καλεί.

Να σημειωθεί ότι η περίπτωση του συγκεκριμένου οφειλέτη εκκρεμεί δικαστικά, αφού δεν έχει ακόμα τελεσιδικήσει, οπότε ουσιαστικά η εισπρακτική εταιρεία δεν είχε λόγο να τον καλέσει.

Το γεγονός δημοσιοποιεί ο δικηγόρος του οφειλέτη, Δημήτρης Αλβανός, που εξέφρασε  την αγανάκτησή σε σχέση με το γεγονός, καθιστώντας σαφές ότι σκοπεύει να κινηθεί με αγωγή εναντίον των υπαιτίων, μόλις βελτιωθεί η κατάσταση της υγείας του φίλου και πελάτη του. «

«Συνεχίζουν να τον καλούν μολονότι τους είπε ότι νοσηλεύεται και ενώ η υπόθεση του εκκρεμεί με τον νόμο Κατσέλη.  Είναι δυνατόν να δίνει μάχη για τη ζωή του και να τον παίρνουν τηλέφωνο, για να του πουν ότι χρωστάει 50 ευρώ;», λέει στο ethnos.gr κ. Αλβανός.

Σύμφωνα με τον Κ. Αλβανό, οι συγκεκριμένες πρακτικές παραβιάζουν σειρά δικαιωμάτων των πολιτών, όπως τα προσωπικά δεδομένα, καθώς αν κάποιος δηλώσει ρητά ότι δεν επιθυμεί να επικοινωνούν μαζί του (ανακαλεί με αυτόν τον τρόπο οποιαδήποτε συγκατάθεση είχε δώσει νωρίτερα) παραβιάζεται το πλαίσιο για το GDPR.

Την ίδια στιγμή η νομοθεσία περί εισπρακτικών επιτρέπει μόνο μια επικοινωνία ανά δύο ημέρες και απαγορεύει περισσότερες τηλεφωνικές επικοινωνίες, ενώ και με βάση το ειδικότερο πλαίσιο που διέπει τον κώδικα των δικηγόρων, αν κάποιος δηλώσει ρητά δύο φορές ότι δεν θέλει να τον καλείς, ο δικηγόρος είναι υποχρεωμένος να το σεβαστεί και να σταματήσει.



 

Leave A Reply

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.