Δικηγορική εταιρεία διαφημίζει στο διαδίκτυο τις υπηρεσίες της για είσπραξη επισφαλών οφειλών, προτάσσοντας με… περισσή υπερηφάνεια τον εκφοβισμό που θα ασκήσει στον οφειλέτη! Παραθέτουμε αυτούσια σημεία του κείμενου που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της εν λόγω εταιρείας και τα συμπεράσματα δικά σας:
«Το χειρότερο για κάθε οφειλέτη, είναι ένα τηλέφωνο από την δικηγορική εταιρία μας που θα τον ενημερώσει για τις δικαστικές ενέργειες που θα λάβουμε εναντίον του και τα αποτελέσματα τους εις βάρος του , αν δεν πληρώσει .Οι συνεργάτες μας θα τον ενημερώσουν από την πρώτη επαφή μαζί του για τα έξοδα με τα οποία θα επιβαρυνθεί με τις δικαστικές ενέργειες που θα λάβουμε αν δεν πληρώσει , διαφορετικές σε κάθε περίπτωση και για τον κίνδυνο της προσωποκράτησης που διατρέχει,σε ορισμένες άλλες περιπτώσεις , υπενθυμίζοντας του παράλληλα ότι δεν θα επιβαρυνθεί τίποτα αν πληρώσει.»
Κατόπιν η εταιρεία απαντά σε υποτιθέμενη ερώτηση ενδιαφερομένου:
Ε: Γιατί να χρησιμοποιήσουμε δικηγόρο για την είσπραξη αντί μία εταιρία εισπράξεων;
A: Έχει αποδειχθεί ότι ένας δικηγόρος έχει καλύτερα αποτελέσματα στην επικοινωνία του με οφειλέτες οι οποίοι φοβούνται την άμεση άσκηση δίωξης και τα δικαστήρια. Ρωτήστε τον εαυτό σας αν ήσασταν οφειλέτης , θα δίνατε περισσότερη προσοχή σε μία εισπρακτική εταιρία που θα σας καλούσε να πληρώσετε , ή σε ένα δικηγόρο ο οποίος θα σας ενημέρωνε για το τι έξοδα αντιμετωπίζετε και τι δικαστικές ενέργειες μπορούν να ληφθούν εις βάρος σας αν δεν πληρώσετε; »
ΥΓ: Το παρόν «αλλιεύτηκε» κατά την περιήγηση στο διαδίκτυο. Πιθανόν τέτοιου είδους «διαφήμιση» θα γίνεται και από άλλα δικηγορικά γραφεία. Το όνομα της συγκεκριμένης βρίσκεται στη διάθεση του site μας για οποιαδήποτε επίσημη- και μόνο- Αρχή το ζητήσει)
5 Σχόλια
KAΚΩΣ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ…ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ…..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ…
Αγαπητέ Κύριε
Τα στοιχεία της εταιρείας -το αναγράφουμε ήδη- τα διαθέτουμε και όποια αρχή επίσημη ενδιαφερθεί και μας τα ζητήσει, θα τα παραδώσουμε.
Στο Άρθρο μας αναδημοσιεύουμε αυτούσια αποσπάσματα από το site της εταιρείας.
Σας ευχαριστούμε.
Εμένα με πήραν τηλ κ μου είπαν αυτά ακριβώς που αναγράφεται για μια οφειλή στον ΟΤΕ 200€ κ δν ξέρω να τα δώσω η θα με τρέξουν στα δικαστήρια
Καλησπέρα σας
Καλύτερα να μιλήσετε με τον δικηγόρο σας. Αν σας έχουν “πάρει” από Δικηγορικό γραφείο, καλύτερα να μιλήσει ο δικός σας δικηγόρος μαζί τους
Ο πατέρας μου είχε μια πιστωτική κάρτα, η οποία εμείς νομίζαμε πως είχε εξοφληθεί από ένα δάνειο που είχαμε πάρει από άλλη τράπεζα, γράφω νομίζαμε γιατί κανείς δεν μας ενημέρωσε ότι οι δόσεις δεν εξοφλούνται και ότι θα έπρεπε να τις είχαμε πληρώσει κανονικά στην ημερομηνία τους. Το 2008 ήταν 3 δόσεις των 120 ευρώ σύνολο δηλαδή 360 ευρώ.
Ξαφνικά τον Νοέμβριο του 2014 μας πήρε τηλέφωνο η «πληρεξούσια δικηγόρος» της τράπεζας να μας ενημερώσει ότι η κάρτα είχε οφειλή 6.820,00 ευρώ. Είχαν περάσει ωστόσο 7 ολόκληρα χρόνια και δεν μας είχε ενοχλήσει κάνεις…
Μετά από πολλές συζητήσεις και πολλές ώρες ψάξιμο στα χαρτιά μου, δεν μπορούσα να εξηγήσω πως έφτασε εκεί το χρέος… Ενώ ζητούσα συνεχώς να μου στείλει το χαρτί με την οφειλή ώστε να το πάω σε έναν δικηγόρο να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε κανείς δεν μου το έστελνε, και στην τράπεζα μου έλεγαν ότι επειδή η πιστωτική ήταν παλιά δεν μπορούσαν να βρουν την καρτέλα μας …. !!!!!!
Μετά από κάποιο διάστημα αρχίσαμε να λέμε στην δικηγόρο «πηγαίνετε μας δικαστικά δεν έχουμε λεφτά για τίποτα» μετά από 15 μέρες γινόταν ξανά απλά η ίδια συζήτηση.. δηλαδή να ρυθμίσουμε το χρέος..
Για να μην τα πολυλογώ. Ο πατέρας μου εντάχθηκε στο νομοσχέδιο της ανθρωπιστικής κρίσης έτσι εκμεταλλεύτηκε αυτό τον νόμο έκανε αίτηση στην τράπεζα και μας έσβησαν το χρέος.. στο χαρτί που μας έδωσαν από κεντρικό κατάστημα τους γράφει ότι διαγράφηκε το χρέος των 4.500,00 ευρώ (όσο ήταν και το όριο της κάρτας). Ρωτήσαμε την κοπέλα γιατί γράφει αυτό το ποσό ενώ η δικηγόρος τους μας ζητούσε 6820. η απάντηση που πήραμε ήταν «δεν ξέρουμε».
Όταν μετά μίλησα στο τηλέφωνο με την πληρεξούσια δικηγόρο κοπανιόταν ότι εμείς ακούσαμε λάθος και ότι αυτή μας είχε πει 4500….
Δεν ξέρω αν κολλάει αυτή η ιστορία σε αυτό το άρθρο αλλά κάπου έπρεπε να το πω. Για μισό χρόνο σχεδόν έτρεχα από τράπεζα σε τράπεζα μιλούσα συνεχώς με δικηγόρους και κανείς δεν μου έδινε ένα επίσημο χαρτί.. απλά μας έλεγαν χρωστάς. Ο ψυχολογικός πόλεμος που δεχθήκαμε δεν περιγράφεται…
Πολύ προσοχή σε αυτά που λένε οι δικηγόροι τους και να ζητάτε πάντα επίσημα χαρτιά…. Εμείς την πατήσαμε άσχημα. Και αν δεν ήταν το νομοσχέδιο της ανθρωπιστικής κρίσης ακόμα θα «χρωστάγαμε»..
Ευχαριστώ για τον χώρο
Με εκτίμηση