Με έναν πολύ πρωτότυπο τρόπο θα επιλέξει η Ford τους 250 προνομιούχους αγοραστές ενός νέου GT. Ο συλλεκτικός αριθμός παραγωγής του supercar της Ford, οι υψηλές προδιαγραφές του και το ιστορικό του όνομα έχουν προκαλέσει συναγερμό μεταξύ των υποψήφιων πελατών και η ζήτηση για το GT είναι ήδη τεράστια.
Γι’ αυτό και θα προχωρήσει η Ford σε ένα καινοτόμο κάστινγκ, πριν αποφασίσει σε ποια χέρια θα καταλήξουν τα αεροδυναμικά μοντέλα της. Σε αντίθεση μάλιστα με ό,τι συμβαίνει συνήθως σε αντίστοιχες περιπτώσεις, δεν θα παίξει κανέναν ρόλο αν είναι επώνυμος ο πελάτης ή αν κατείχε στο παρελθόν κάποιο GT πρώτης γενιάς.
Η αμερικανική εταιρεία ακολουθεί την ίδια στρατηγική, την οποία εφαρμόζει και η Ferrari με τα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής της, όπως η Enzo και η LaFerrari. Προχωράει ωστόσο μερικά βήματα παραπέρα, βάζοντας τον πήχη ακόμη ψηλότερα.
Να σημειώσουμε κατ΄ αρχάς, ότι όλες οι αιτήσεις αγοράς θα γίνουν online ηλεκτρονικά και οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να απαντήσουν σε ένα συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο.
Ορισμένες από τις ερωτήσεις είναι οι εξής:
«Πόσο συχνά σκοπεύετε να οδηγείτε το Ford GT;»
«’Πόσα μοντέλα της Ford είχατε μέχρι τώρα στην κατοχή σας;»
«Πόσο δραστήριος είστε στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;»
Αν και δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη ο συνολικός αριθμός των ερωτήσεων, είναι ηλίου φαεινότερο, ότι η αμερικανική μάρκα επιδιώκει να παραδώσει τα GT στα χέρια ανθρώπων, που θα τα αγαπούν και θα τα οδηγούν. Δεν θέλει δηλαδή, να καταλήξουν ακίνητα σε ένα γκαράζ και να μετατραπούν σε «Garagequeen», όπως ονομάζονται τα πολύτιμα μοντέλα που αραχνιάζουν σε κάποιον κλειστό χώρο, αντί να βγαίνουν έξω και να οδηγούνται στους δρόμους. Ταυτόχρονα, η αναφορά στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης σηματοδοτεί το ενδιαφέρον της Ford για το Instagram, το Facebook και το Twitter ως μέσα προβολής και προώθησης των προϊόντων της.
Ακόμη όμως και αν βαθμολογηθείς με άριστα στο… γραπτό διαγώνισμα της Ford, σε περιμένει άλλο ένα εμπόδιο. Oσοι πελάτες λάβουν το χρίσμα για την αγορά ενός GT, θα πρέπει να υπογράψουν ένα συμβόλαιο, το οποίο θα τους απαγορεύει ρητά να το μεταπωλήσουν, πριν περάσει κάποιο μεγάλο –και άγνωστο προς το παρόν- χρονικό διάστημα. Με αυτή τη δέσμευση θέλει να αποτρέψει η Ford την αγορά των GT από άτομα, που βλέπουν το πανέμορφο supercar σαν επενδυτική ευκαιρία και σκοπεύουν να το πουλήσουν αργότερα με σημαντικό κέρδος.
Η μάχη για ένα από τα 250 σπορ μοντέλα της Ford θα ξεκινήσει τον Μάρτιο. Οι τιμές εκκίνησης παραμένουν προς το παρόν άγνωστες, εκτιμάται όμως ότι στο εξωτερικό θα κυμαίνονται γύρω στις 300.000 ευρώ.
Με αυτά τα χρήματα θα αποκτήσουν οι νέοι ιδιοκτήτες ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο, που θα προσπαθήσει να επαναλάβει το κατόρθωμα του προγόνου του GT40 και να νικήσει και πάλι στον φημισμένο μαραθώνιο αγώνα «24 Ωρες του Λε Μαν». Το νέο κουπέ εξελίχθηκε από την αρχή με καθαρά αγωνιστικές προδιαγραφές και η πινακιδάτη έκδοση με άδεια κυκλοφορίας για δημόσιους δρόμους δημιουργήθηκε για την πιστοποίηση των αγωνιστικών Ford GT.
Του Πέτρου Πιτσίνη. Αναδημοσίευση από το www.protagon.gr