Διάφορες ειδήσεις
Ο Στέφαν Τσβάιχ είχε πει ότι τα βιβλία είναι « ένας κόσμος δυσαρμονικός κι επικίνδυνος». Κανείς δεν μπορεί ν’αμφισβητήσει την ακρίβεια αυτού του ορισμού. Αλλά, συγχρόνως, τα βιβλία είναι ο κόσμος εκείνος που ποτέ δε μας προδίδει. Η ηλικία μας μας υπαγορεύει τα γούστα μας, οριοθετεί και εστιάζει την αντίληψή μας, τους στόχους μας. Σε διαφορετικές περιόδους της ζωής μας ψάχνουμε και βρίσκουμε διαφορετικά στοιχεία στο ίδιο μυθιστόρημα. Ξέρω ακριβώς τι έψαχνα στο Όρος Οριόλ του Μωπασσάν όταν ήμουν…