Θέματα Εργασίας & Εργαζομένων
Σε ισχύ τίθενται τα νέα πρόστιμα του ΣΕΠΕ για παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας, τα οποία κυμαίνονται από 300 ευρώ μέχρι και 50.000 ευρώ, ανάλογα με το είδος και τη συχνότητα της καταστρατήγησης της νομοθεσίας. Με τη νέα υπουργική απόφαση που υπογράφει η αρμόδια υπουργός Έφη Αχτσιόγλου, κατηγοριοποιούνται οι παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας και καθορίζονται μέθοδοι υπολογισμού των επιβαλλόμενων προστίμων με τη συνεκτίμηση των προβλεπόμενων κριτηρίων που υπάρχουν στην απόφαση και προβλέπουν την ύπαρξη ενός point system, δηλαδή ένας είδος βαθμολόγησης…